În așternuturile moi...

vineri, 14 august 2015

Vara nu încetează să-și arate „colții”...pardon razele de soare ce topesc orice moleculă de apă din corpul nostru. După un singur lucru tânjesc vara: că nu mă pot bucura de un somn odihnitor, la loc răcoros. Dupăamiaza nici nu poate fi vorba să mă pun să dorm, căldura este atât de moleșitoare, iar razele soarelui sunt așa puternice, încât nici dacă aș avea draperiile trase nu aș reuși să adorm. Iar seara, betoanele parcă emană toată căldura acumulată peste zi și te poți bucura într-adevăr de câteva clipe de răcoare abia spre dimineață, dar nu foarte mult...maxim 3 sau 4 ore. Eu nu pot dormi în căldură, chiar și iarna îmi pândeam sora să adoarmă ca să pot da la minimum caloriferul. Asta pentru că nu pot adormi decât învelită. Ori dacă m-aș înveli pe vremea asta toridă, ar fi ca și cum              mi-ar plăcea să mă văd cum mă sufoc de căldură, mi-aș provoca singură chinurile. De asemenea, ador momentul acela când sunt nevoită să ies din casă pentru diverse treburi vara și mă întorc în camera cât de cât cu o temperatură suportabilă, unde mă așteaptă patul lăsat nefăcut și o lenjerie răcoroasă. Mai ales că lenjeria mea chiar te îndeamnă la somn, având un peisaj cu niște lebede pe un lac în apus. Lenjeriile de pat au fost un subiect deja abordat de mine pe blog.
V-am povestit atât aici, cât și aici despre Lenjerii Outlet, un magazin de încredere, primul de acest tip din România. Peste 100.000 de clienți mulțumiți de calitatea produselor, printre care și Mircea Vintilă-artist folk. Site-ul garantează cele mai mici prețuri la o gamă largă de lenjerii de pat, atât 3D, cât și 5D și prezintă o ofertă de nerefuzat de 1+1 gratis. Ca și anul trecut, anul acesta, de Summer Black Week- 13.08-20.08.2015 dacă comanzi produse în această perioadă din promoția 1+1 gratis participi automat la tombola pentru câștigarea unei excursii la Paris.
Pe lângă lenjerii de pat, site-ul îți prezintă atât saltele și huse de pat, cât și cuverturi, pături, perne și pilote. Compania care administrează magazinul este SC Alegria Online Shops SRL, având sediul în București, sector 6. Transportul lenjeriilor se realizează cât mai rapid, prin curierat, în 1-7 zile lucrătoare, iar comenzile peste 199 lei au transportul gratuit.

Dacă ești blogger, lenjerii de pat outlet 
îți lansează o provocare:
Scrie un articol despre impresiile tale după ce ai analizat acest magazin online și câștigi garantat un voucher de 95 lei, valabil pentru cumpărături de pe lenjeriipat-outlet.ro și alegriaonline.ro. Campania pentru bloggeri o găsești aici. Voucherele sunt valabile începând cu 24.08.2015. Rugămintea mea este să specifici în articolul cu care te-ai înscris în concurs că ai preluat aceste informații de la Un Blog Simplu- link: http://zaombla.blogspot.ro/2015/08/in-asternuturile-moi.html. V-aș fi foarte recunoscătoare dacă veți specifica de unde ați aflat de campanie. 
Ce mai aștepți? Comandă acum!

Articol premiat BlogAwards

Share Button

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS