O lume la picioarele tale...TotalMag

miercuri, 3 iunie 2015

După cum bine știți unii dintre voi sau o să aflați sunt pasionată de arme, mai ales de puști cu lunetă. Încă de mică îmi plăcea să particip la diferitele manifestații organizate de Ziua Armatei Române- 25 octombrie. Acolo erau expuse diferite arme, echipamente de camuflaj și uniforme purtate de câțiva dintre oamenii de valoare ai arsenalului armatei române. Toți erau receptivi tuturor întrebărilor curioase de puștani și surâdeau când vedeau și vreo fată zvăpăiată cu câte un „trancan” în mână, like me:
După ce mă voi descotorosi de câteva chestii solicitante din viața mea, mi-ar plăcea să încerc obținerea unui permis de port-armă sau să merg la Arsenal Park- Hotel și Parc de Aventură în Orăștie și să mă delectez cu tir cu arme de foc, plimbări cu șenilatele, tir cu arcul sau instrucții militare. Am un deosebit respect pentru oamenii care lucrează în domeniul militar și în domeniul sănătății și îi consider eroii zilelor noastre. 
Răsfoind internetul după accesorii gen „army”, l-am întâlnit pe TotalMag. El este un fel de Roger -„Cover me” din filmele sau jocurile de război. El mi-a prezentat ce nu credeam vreodată să găsesc cumulat pe o pagină web: accesorii de airsoft/ paintball profesional, arbalete, echipamente de spionaj, binocluri, busole, capcane pentru animale, accesorii camuflaj, chițibușuri pentru camping, pentru autoapărare și nu numai. Acum am realizat defapt câte lucruri mi-ar fi utile și totodată urgente în călătoriile mele de explorare a munților. Cameleonul din mine s-a dus bineînțeles pe Camuflaj, că de...un sniper adevărat trebuie să fie bine ascuns de privirile curioase și de inamic. Am găsit acest costum drăguț și i-am mărturisit lui Roger că în nebunia mea m-aș îmbrăca așa la o petrecere de Halloween sau la un eveniment cu o astfel de tematică. 
                                                          
Dacă știam destul de bine să mânuiesc PhotoShop-ul mi-aș fi pus fățuca acolo să-mi spuneți cum mi-ar sta, dar așa nu-mi rămâne decât să-l cumpăr. Tot pe-acolo am găsit și un excelent accesoriu de camuflat vehicule, obiecte sau oameni aflați la vânătoare, materialul fiind tratat împotriva mucegaiurilor și a razelor UV:
Ne mai trebuie o basma tradițională arabă și batoane cu cremă de camuflare Comando și suntem gata de ATAC!! 
                                                             
Sper că am reușit ( alături de Roger) să vă stârnesc interesul și să răsfoiți cu interes TotalMag, în urma citirii acestui articol puțin haios, dar la fel de serios. Dincolo de aceste accesorii prezentate de mine, care s-ar putea să vi se pară inutile și prostești ( pentru cei ce nu sunt pasionați de domeniu), să știți că Roger vă așteaptă și cu alte lucruri ce s-ar putea să vi se pară indispensabile, cum ar fi sacii de dormit, tablete pentru dezinfectarea apei, corturi sau multiunelte.

 Vă las să răsfoiți TotalMag și să-mi scrieți despre produsele care v-au captat atenția și urmează să le comandați.

                                    
Share Button

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS