A fost odată un garaj...

marți, 10 februarie 2015


A fost odată ca niciodată un garaj special, dar nu unul oarecare, în care să ții dosite mașini sau unelte, ci unul de care să se bucure și laptop-ul tău. Mulți se întrebau dacă e de încredere să apeleze la el, deja fiind dezamăgiți că device-urile lor nu merg prea bine și au nevoie de îmbunătățiri. Dar LaptopGarage este adeptul calității, ci nu al vorbelor multe, unde produsul tău poate fi tunat și pregătit de ”cursa” de la birou sau de acasă. 
Dar ca să întâmpini cele mai noi aplicații și programe în forță, ai nevoie de ”combustibilul” laptop-ului tău: bateria de laptop. Ce te faci dacă ea nu mai funcționează și te temi să achiziționezi alta, crezând că vei da cu greu de original? Noroc că, Laptop Garage oferă baterii pentru orice model de laptop de pe piață. Produsele sunt 100% noi, se oferă chiar și garanție 12 luni, dar și livrare gratuită indiferent de model. Aici puteți găsi baterii compatibile și baterii originale. De asemenea, oferta include atât baterii standard, cât și extinse pentru o autonomie mai ridicată. Dar să nu crezi, până nu vezi! Așa că eu am verificat dacă pentru laptop-ul meu (Lenovo G50) voi găsi bateria potrivită și iată răspunsul, chiar la promoție. Mai original de atât nu se poate, întrucât ea provine de la producători. În 24 de ore va ajunge la mine, iar eu pot primi banii garantat în 15 zile dacă nu este ceea ce caut. Cu 12 luni garanție și cu suportul tehnic online mereu la dispoziție, pot fi sigură de durabilitatea ei. Chiar și dacă modelul nu se regăsea pe site, nu ezitam să-i contactez telefonic, pe chat sau e-mail pe reprezentanții acestei firme, întrucât stocul lor este mult mai vast, decât ceea ce este afișat online. 

Baterie laptop Lenovo G500

Geantă Lenovo 15 inch

Ca să reziste la uzură, atât laptop-ul meu cât și al dumnevoastră trebuie să fie protejat cu o husă or trebuie transportat într-o geantă laptop. Nu trebuie decât să știi câți inchi are ecranul și să alegi dintre sutele de modele disponibile. Ca să mă pot bucura exclusiv de brand-ul Lenovo, eu am ales: Geanta pentru laptop originală Lenovo slimcase, care dispune de un buzunar exterior pentru accesorii, precum și pentru încărcător, dar și un cordon pentru purtarea ei mai practic, pe umăr, disponibilă tot la promoție. Transportul este gratuit și va ajunge la mine din clipă în clipă. 


Deși nu mă dau banii afară din casă, pot spune că laptop-ul meu merită un trai ”decent” alături de mine și ca produsele de pe acest site fac toți banii. O să mă mai gândesc, în funcție de cum ajung produsele dacă voi plăti ramburs, direct la curier, ori voi alege plata în rate prin card, pe site, cu dobândă 0%
Că să-mi conving și rudele că merită să apeleze oricând la LaptopGarage, am ales să-i trimit verișoarei mele o recomandare pe e-mail către un accesoriu destul de util, întrucât ea lucrează mult la birou, în contabilitate. Un mouse laser wireless de la Logitech ar bucura-o nespus de mult. Mai ales ca este și el, la ofertă.

Sper că te-am convins, pe propria-mi piele că LaptopGarage este locul ideal de unde laptop-ul tău iese tunat în mii de feluri. Începe de azi să explorezi acest minunat colțișor online sau fă-le o vizită la magazinul deschis în București, zona Pasajul Piața Muncii, șos. Mihai Bravu nr.188, Bloc 211, scara B, ap.34 Parter. 
Dacă laptop-ul tău nu mai este ce-a fost odată, resuscitează-l acum la singurul garaj unde diagnoza este gratuită, indiferent dacă optezi pentru reparații acolo sau nu. Laptop Garage asigură service pentru orice marcă și model de laptop / notebook (Acer, Apple, Asus, Dell, Emachines, Fujitsu Siemens, Gateway, HP Compaq, IBM, Lenovo, LG, LiteOn, MSI, Packard Bell, Panasonic, Samsung, Sony, Toshiba, Uniwill etc. ) indiferent dacă acesta se comercializează sau nu pe piața din România, oriunde în țară.  
Dispui și de promoții imbatabile:


Răspunsul pentru probleme tale este chiar aici:
http://www.laptopgarage.ro
O campanie: BlogAwards- etapa 1


Share Button

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS