Să reîmprospătăm

duminică, 19 octombrie 2014


link: http://www.lipicios.ro/
Dimineață bună, dragilor! Dezlipindu-mi cu greu pleoapele ce-mi atârnă de greutate nopților nedormite cum trebuie și sorbind din cafeaua proaspăt făcută m-am decis să vă prezint o soluție ingenioasă de a decora camera/casa voastră.
De multe ori, când aspectul unei camere lasă de dorit apelăm mereu la zugrăvit, ori la a cumpăra mobilă sau accesorii care să dea un plus de culoare și un megarefresh încăperii. Eu v-aș sfătui să procedați altfel…

Voi începe printr-o poveste scurtuță pentru voi…

A fost odată o studentă în anul II la specializarea Farmacie, care a decis să locuiască în campusul studențesc, pentru a putea fi mai aproape de facultate. Și dorința-i realitate se făcu și astăzi șade bine mersi într-un cămin simpatic, alături de alte două colege. Camera curată, baie în cameră, balcon frumușel, lenjerie curată…dar totuși ceva îi lipsește cu desăvârșire încăperii, ceva care să dea tonul veseliei, chiar dacă nu rămâne nimeni acasă anumite zile, ceva care să te întampine cald atunci când vii cu mâncarea de la mămica, rupt de spate în cazul în care îți mai și aduci aminte că trebuiau luate și câteva haine. O chestie care să te facă să-ți imaginezi fel de fel de alte chestii atunci când te apuci de învățat și ca de obicei te uiți pe pereți și visezi.

Se poate….vă zic…să găsiți soluția foarte la îndemână pentru camerele sumbre ale căminelor studențești, dar și pentru locuința voastră. Cheia succesului este reprezentată de: stickere decorative.
 Aceste decorațiuni se pot achiziționa, încă din 2007, de pe Lipicios.ro, care oferă și sfaturi în privința aranjării acestor produse, iar aceste stickere nu afectează culoarea peretelui sau vopseaua. Experiența lor se reflectă deja în rândul sutelor de clienți care au apelat cu încredere. E timpul să te numeri și tu printre ei.

Mi-am făcut deja o idee de câteva modele preferate de sticker de perete, dar totuși nu reușesc să mă decid în privința a ce să aleg…așa că apelez la voi…cu încrederea că mă veți sfătui să-l aleg pe cel mai grozav sau că-mi veți propune altele mai interesante. Este destul de greu, deoarece toate sunt drăguțe și lipicioase și sigur îți vor atrage atenția!

Printre preferatele mele se numără:

1. Pisici verticale 
link produs
2. Apus
link produs
3. Fluturi
link produs

O campanie: BlogAwards
Dacă ești blogger, poți participa și tu la acest concurs: http://www.blogawards.ro/campania-lipicios-ro/ . Toți participanții primesc câte un voucher de reducere de 20% la o comandă plasată pe site.

Un comentariu:

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS