Poveste cu final răgușit

sâmbătă, 25 octombrie 2014


A fost odată ca niciodată…un laptop Hp Pavilion bla bla( bla bla=detalii tehnice) care ședea frumos în casa unui pretin… Când deodată, pretinul și laptop-ul lui se gândesc să organizeze o minipetrecere presărată cu momente de karaoke și licori de-ale gurii cu grade. Invitații au venit ca de obicei cu voie bună șî chef de scandal, iar printre ei mă număram și eu.  După ce ne-am umplut burțile cu cărnuri, așa cum e obicei la orice bahaos românesc și am degustat din băutura gospodarului, ne-o venit un chef de cântat mai la toți, pe care trebuia neapărat să-l stingem scuipând energic în bietul microfon conectat la stație. Și ne-așezăm noi frumos în șir indian, ca la rând la smântână, așteptând fiecare cu câte o melodie cu care să nu ne facem totuși de cacao, în minte.  Au început să damblagească niște versuri aiurite prietenii de breaslă aflați înaintea mea, zâmbete și voie bună… Veni și rândul meu…mă duc și tastez mândră “Californication with lyrics”, cu gând să impresionez și eu cu minimul de engleză din acest cântecel care-mi place teribil, pe toți cei ce colcăiau în acea încăpere. Zis și făcut, dar nu prea s-a putut…de cum am deschis gura și “grasul suav” a răbufnit prima oară din adâncul inimii mele, brusc a murit laptop-ul… Am încercat să-l resuscităm cu încărcătorul…dar nimic.

Făcând “expertiza medico-legală” ne-am dat seama că murise de-a binelea…puteam comanda și sicriul. Gazda a dat vina pe mine și pe urechea mea muzicală…aproape că mi-o tăia de nervi. A rămas un mister cum de s-a întâmplat așa ceva, dar refuz să cred că vocea mea a supărat așa tare bietul laptop. Am făcut rugile aferente să nu fim trași la socoteală și ne-am întors ca triștii acasă.
Cred că i se bulise display-ul

Concluzia: Apelează din timp la soluții profesionale și nu-ți trage la răspundere prietenii cântăcioși niciodată: 

link-ul pozei
O campanie: BlogAwards
Dacă scrii și tu o poveste bizară întâmplată laptop-ului tău, ai șanse să câștigi chestii interesante! Detalii aici: http://www.blogawards.ro/campania-doctor-laptop/

Te aștept cu ceva comentarii....


Un comentariu:

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS