Da de un' ne alegem pardoseala?

luni, 20 octombrie 2014



Dacă tot vă spuneam ieri că vă puteți redecora casa utilizând stickere decorative, astăzi vă propun să încercați o altă metodă prin care să schimbați aspectul locuinței.
Parchetul conferă un plus de eleganță sufrageriei sau oricărei alte încăperi, dacă este ales cu bun gust și oferă un cadru primitor musafirilor sau chiar locuitorilor.
Am căutat în sute de cataloage online pentru a găsi parchetul potrivit biroului meu, dar mereu îmi treceau prin minte gândurile că s-ar putea ca aceste articole să nu fie de calitate și să se deterioreze ușor.

M-am oprit la cei de la Parchetpeviață.ro pentru că mi s-au părut cei mai în măsură în acest domeniu. Dar cine sunt meșterii ăștia? Păi sunt niște persoane care au un site de prezentare pentru parchet masiv și stratificat de calitate, în care ne sunt ilustrate diverse modele ale produselor comercializate, fabricate de unii dintre cei mai importanți producători, cum ar fi Karelia sau Kahrs, ce sunt lideri pe piața parchetului stratificat.

De remarcat este faptul că acest site oferă timp de 5 ani clienților săi pachetul de revitalizare parchet, ce constă în reparații ale zgârieturilor superficiale sau de profunzime, spălare cu detergent special și cu o mașinărie performantă. Tot iei îți oferă un montaj corect și de durată și te ajută să decizi în privința raportului calitate-preț-eleganță.

Am considerat că ideal pentru biroul meu ar fi acest tip de parchet: Parchet triplustratificat Nuc Bloom, o pardoseală cu un design clasic, ce face parte din colecția Lodge, care este în asa fel concepută încât să adauge un iz marinăresc căminului tău. Modelul Bloom are variații mici de culoare și noduri și este lăcuit mat. Aspectul în dungi de diferite nuanțe de maro creează impresia de adâncime și intensitate a culorilor.

De subliniat este faptul că, parchetpeviata.ro a ramas fidel viziunii de la început de a folosi numai produse ecologice și de calitate, din lemn 100%.
O campanie: blogalinitiative

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta bună sau rea contează pentru mine.

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS